Jutun lähetti Paikalla ollut , Syyskuun 27, 2008 kello: 18:32:12
Mikä Suomen joukkueita vaivaa?Mikä ihmeessä saa esim. minijoukkueen tekemään näin suuren määrään hyllyjä, jotka johtuvat ihan selvistä ohjausvirheistä? Reagoin myös siihen, ettei Suomen joukkueella ollut yhtenäistä kisa-asua. Haloo kotikisoissa ja kotiyleisön edessä vois pikkasen satsata.
Onneksi yksilökisan hyppiksellä sentään onnistuttiin paremmin ja Jaakko & Zen ja Jouni & Yoko olivat loistavia!!
Pidetään peukkujahuomenna!!