Jutun lähetti Heli Heikkinen , Syyskuun 25, 2008 kello: 18:12:38
Re: Myynnissä 2 kahden päivän lippua Agilityn MM-kisoihin--> liput on myytyVastineena juttuun: Re: Myynnissä 2 kahden päivän lippua Agilityn MM-kisoihin, jonka kirjoitti: Heli Heikkinen , Syyskuun 22, 2008 kello: 20:02:57:
Liput on myyty.
Kiitos kiinnostuksesta.