Jutun lähetti Alina , Syyskuun 25, 2008 kello: 17:36:22
Kyyti MM-kisoihin Hyvinkäältä?Onko joku kulkemassa esim. Tampereen moottoritien kautta sunnuntaiaamuna kisoihin ja kyytiin mahtuisi yksi pienikokoinen nuori nainen? :) Osallistun luonnollisesti bensakuluihin. Medien finaali alkaa jo klo 8, eikä Noposta (8 km Hyvinkäältä, Tampereen moottoritien lähellä) pääse julkisilla vielä tuolloin mihinkään.
Mikäli kyyti olisi tarjolla otathan yhteyttä:
alina.niskanen (at) gmail.com
tai
040 8233 428Kiitos!