Jutun lähetti Assalle , Syyskuun 25, 2008 kello: 10:57:41
Re: ...säilytystilaa jäähallista?Vastineena juttuun: Re: ...säilytystilaa jäähallista?, jonka kirjoitti: jäähalli , Syyskuun 25, 2008 kello: 09:16:34:
Mie meinasin viedä omat pakaasini rautatieaseman säilytykseen.
Siitä pääsee sitten näppärästi esim. ratikalla jäähallille.