Jutun lähetti Kirsi , Syyskuun 24, 2008 kello: 10:59:49
ostetaan 2 lippua mm-kisoihin sunnuntailleOlisin vailla kahta lippua sunnuntaille, mielellään vierekkäiset paikat :)
Jos sinulla on ylimääräiset liput, tarjoa!
t.Kirsi
kirsikarkki(a)hotmail.com