Jutun lähetti Heikki Nivaro , Syyskuun 23, 2008 kello: 23:28:06
RekisteröintiOlen sitä mieltä (ja kokemuksiakin muilta palstoilta on), että rekisteröinti (jos kirjoittaa/kommentoi) olisi ok.
Siltikin tulee tulikiveä ja tappuraa, mutta myös keskustelua ihmisten kesken.
Mutta olen tosi jäävi, koska olen koulutettu/opetettu ammatissani heittämään vaikka mitä tyhmää läppää nimelläni. :-)
PS: Mutta siitä huolimatta: lukekaa myös hauskaa tuomaritehdas (jess, mulla oikeasti on ehkä sairas humorintaju)-ketjua tällä palstalla.