Re: Epäviralliset agilitykisat Raumalla 17.9.08


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Terhi , Syyskuun 16, 2008 kello: 10:06:19
----------------------------------------------------------------------

Re: Epäviralliset agilitykisat Raumalla 17.9.08

Vastineena juttuun: Epäviralliset agilitykisat Raumalla 17.9.08, jonka kirjoitti: Terhi , Syyskuun 11, 2008 kello: 10:42:21:

Nosto!
Huomenna siis epikset!

Terhi kirjoitti:
» Epäviralliset agikisat Raumalla 17.9.08

» Paikka: Susivuoren koirakenttä (Pulttivahe)

» Ilmoittautuminen alkaa klo 17.00, kisat alkavat klo 17.30.

» Luokat: möllit, 1-luokka, avoin.

» Osallistumismaksu: ennakkoilmoittautuneiden osallistumismaksu 5e, seuraavat startit 3e.

» Ennakkoilmoittautumiset (ti 16.9. mennessä) Terhille joko sähköpostiin terhi.hakala(at)dnainternet.net tai tekstiviestillä p. 044-5332778. Ilmoita koiran nimi, ohjaajan nimi, seura, koiran rotu ja luokat (kokoluokka ja tasoluokka) joihin aiot osallistua.

» Paikanpäällä ilmoittautuville osallistumismaksu 7e, seuraavat startit 5e.

» Tuomari: Marjo Heino

» Tiedustelut: Terhi p. 044-5332778
» terhi.hakala(at)dnainternet.net



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]