Jutun lähetti Tuija Tarvainen, Varkaus , Syyskuun 10, 2008 kello: 17:46:23
2 agilityn MM-kisalippua myynnissäTuli valitettavasti mutkia matkaan emmekä pääse siskontyttöni kanssa katsomaan MM-kisoja...Ostin jo ajat sitten 2 lippua jemmaan 30,00 e./kpl, paikat sijaitsevat muistaakseni B-katsomossa muiden VarPS:laisten joukossa. Kun emme pääsekään paikalle, niin myyn liput 25,00 e./kpl. Soita tai meilaa, jos kiinnostuit!
T. Tuija T. p. 040 741 6276