Re: Jo kisanneen koiran säkäluokan vaihdos


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti heps , Syyskuun 5, 2008 kello: 19:11:36
----------------------------------------------------------------------

Re: Jo kisanneen koiran säkäluokan vaihdos

Vastineena juttuun: Re: Jo kisanneen koiran sᅵkᅵluokan vaihdos, jonka kirjoitti: ? , Syyskuun 5, 2008 kello: 15:01:39:

? kirjoitti:
» Rajat kirjoitti:
» » Tuija kirjoitti:
» » » Minun kaksi koiraani on siirretty maxi-luokasta medi luokkaan, molemmat usean vuoden kisaamisen jÀlkeen. Silloin kun medi luokka tuli, ne mitattiin silti maxeiksi, mutta minÀ itse sain omilla mittauksilla varsinkin siitÀ toisesta koko ajan medin. Silloin vein sen uudestaan mitattavaksi ja tÀmÀ tuomari sai siitÀ myös koko ajan medin joten hÀn kirjoitti sen suoraa mediksi. Toisen koiran vein muutaman vuoden pÀÀstÀ uudelleen mittaukseen koska sain siitÀkin itse koko ajan medin. TÀhÀn tarvittiin kaksi tuomaria jotka molemmat mittasivat ja saivat siitÀ medin tai siis ensimmÀinen tuomari joka mittasi halusi varmentaa asian ja pyysi kisapaikalla olleen kollegansa paikalle joka myös mittasi koirani.

» » » Tulokset sÀilyvÀt ennallaan, ihan niin kuin silloin kun mediluokka tuli ja koiria siirrettiin siihen.

» » Nyt siis ajetaan SAGIn toimesta läpi sellaista systeemiä, että arvokisoissa koirat mitataan aina uudelleen ja rajatapaukset voivat siis vuodesta toiseen vaihtaa luokkaa. Ihan kulloistenkin mittaajatuomareiden mieltymysten mukaan.

» Siis ilmeisesti vuosittain myös mineistä medeihin ja medeistä makseihin? Onpa reilua!

No, miksi se olisi vain toiseen suuntaan eli alaspäin? Kyllähän se on reilua, että koira kisaa siinä luokassa, minkä ajankohtainen mittaustulos antaa.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]