Jutun lähetti emk , Syyskuun 4, 2008 kello: 09:01:19
Re: Epäviralliset kisat Espoossa 12.9.08Vastineena juttuun: Re: Epäviralliset kisat Espoossa 12.9.08, jonka kirjoitti: Outi , Syyskuun 2, 2008 kello: 14:49:27:
Outi kirjoitti:
» Saako kisaava tulla möllien radalle ja päinvastoin, eli saako sama koira osallistua sekä mölleihin että kisaaviin?Kisaavat saa osallistua mölleihin kisan ulkopuolisina ilman sijoittumismahdollisuutta. Ja tietysti möllit päinvastoin.