Re: Juoksuinen narttu PiirM-kisoissa?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Ma , Elokuun 17, 2008 kello: 14:47:44
----------------------------------------------------------------------

Re: Juoksuinen narttu PiirM-kisoissa?

Vastineena juttuun: Re: Juoksuinen narttu PiirM-kisoissa?, jonka kirjoitti: Martti Salonen , Elokuun 17, 2008 kello: 13:36:35:

Martti Salonen kirjoitti:
» On olemassa "Agilityn kennelpiirien piirinmestaruuskilpailujen järjestämisohje" jota kaikki kennelpiirit kaiketi noudattavat? Alla joitai lainauksia ko. ohjeesta

Eivät välttämättä noudata. Jokaisella piirillä voi olla omat ohjeensa. Esim. piireittäin vaihtelee ketkä saavat kisata - osalla piireistä "koira asuu ja sen vakituinen pitopaikka on piirin alueella" ja osalla taas "piirin alueella vakinaisesti asuva koiranohjaaja/omistaja".


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]