Jutun lähetti Piija , Elokuun 11, 2008 kello: 21:41:54
Alkeiskurssista todistusIhan yleisestä mielenkiinnosta kysyn että mitenkäs on teidän yhdistyksissänne, annatteko alkeiskurssilta minkäänlaista kurssitodistusta?
Itse olen aina saanut suoritetusta kurssista todistuksen, missä näkyy yhdistyksen nimi, kurssiaika ja selostuksen tyyliin:
Kurssi sisälsi yhden teoriatunnin, yksittäisten esteiden harjoittelun, alkeisohjausta sekä päättäjäiskilpailun.