Jutun lähetti Marjo E , Elokuun 10, 2008 kello: 09:02:35
Re: 1-luokat Porvoossa 19.8Vastineena juttuun: 1-luokat Porvoossa 19.8, jonka kirjoitti: Marjo Einola , Elokuun 9, 2008 kello: 11:50:04:
Marjo Einola kirjoitti:
» Porvoossa 1- luokkien iltakisoissa olisi vielä tilaa.
» Tiistai iltana löymme luukut kiinni, niin että siihen asti saatte vielä ilmoittautua.
» terv marjoNostanpa!