Jutun lähetti anne savioja , Elokuun 9, 2008 kello: 20:53:42
Re: 5 x Agility-open Purinalla sunnuntaina 10.8.Vastineena juttuun: Re: 5 x Agility-open Purinalla sunnuntaina 10.8., jonka kirjoitti: dd , Elokuun 9, 2008 kello: 11:02:32:
dd kirjoitti:
» Onko kisat ulkokentällä vai sisällä hallissa?» :)
Näillä näkymin ollaan vain hallissa.
Säätiedotus lupaili sen verran keljua keliä huomiseksi...Jos aurinko intoutuu porottamaan kovastikin, niin mietitään sitten päivän mittaan homma uusiksi.
anne