Jutun lähetti vaihtoehtoinen fakta? , Kesäkuun 22, 2017 kello: 00:23:18
Re: Toimiva livestream??Vastineena juttuun: Re: Toimiva livestream??, jonka kirjoitti: Faktat kuntoon , Kesäkuun 21, 2017 kello: 11:06:55:
Faktat kuntoon kirjoitti:
» Mää kirjoitti:
» »
» » Ei oo todellista enää tämä sagin tulospalvelu!» » Jos lähtöjärjestys halutaan 'enemmän muiden urheilutapahtumien tapaan' rankingin mukaiseksi niin koettakaa nyt tuo tulospalvelu jo viimein saada edes tälle vuosituhannelle!!
»
» Tulospalvelu ei ole sagin hallinnoima tai sagin vastuulla millään tavalla. Kisajärjestäjä on tulospalvelusta vastuussa. Koskee kaikkia kilpailuita, ei pelkästään arvokisoja. Esim. tulevissa karsinnoissa kilpailut järjestävä TSAU vastaa tulospalvelusta.Olikohan tuo nyt varmasti faktaa? Ymmärsin että sm kisoissa (suurin?) osa ongelmista johtui vieraasta ajanottolaitteistoista jotka ei varmasti voi olla järjestävän seuran vastuulla jos ne jostain paikalle kiikutettiin. Laitteissa ei ollut vikaa vaan ohjelmiston yhteensopivuudessa ilmeisesti?
Tuskin TSAUkaan ottaa vastuuta vieraasta ajanottolaitteitosta tai sagin tulosohjelman toimivuudesta olkoot kenen hallinnoima tahansa.